Interventie bij incidenten

op aanvraag online / op locatie alle niveaus dagdeel / 1 dag 279,- / 469,-

Inhoud

Iedere professional met direct klantcontact heeft weleens te maken met lastig gedrag in de praktijk. Afhankelijk van de beroepsgroep wordt de ‘klant’ soms cliënt, burger, deelnemer, bewoner, passagier, patiënt, leerling of ouder genoemd. Lastig gedrag komt overal voor!

Soms is er bijstand van collega’s nodig, omdat het niet lukt om de situatie te de-escaleren of de veiligheid in het gedrang komt. Het optreden van deze collega’s kan bepalend zijn voor de afloop van het incident.

Deze training is geschikt voor elke medewerker die collega’s ondersteunt bij incidenten en elk team dat beter wil samenwerken bij incidenten. Er kan sprake zijn van een interventieteam of bijstandsteam (zoals BHV), maar dat hoeft niet.

De volgende onderwerpen komen tijdens deze interactieve training aan bod:

Duur

Deze training duurt 1 dag (max. 10 deelnemers per groep).
Als deelnemers de VR training ‘Omgaan met emotie en agressie’ al hebben gevolgd, kan deze training als aanvullende module van 1 dagdeel verzorgd worden.

Locatie en tijden van de training

Deze training verzorgen we op uw eigen locatie. We willen dat deelnemers oefenen in hun eigen werkomgeving, omdat het gebouw en de indeling van de werkplekken relevant is voor het optreden.
Een mogelijkheid is om in de middag en avond te trainen, zodat we na kantoortijden kunnen oefenen op de eigen werkplek.

Resultaat

Na het volgen van deze training:

Data

Op aanvraag (meer info via info@professionals-qlub.nl)
Incompany mogelijk op aanvraag

Prijs

€ 279,- p.p. excl. BTW dagdeel (incl. studiemateriaal, koffie/thee)
€ 469,- p.p. excl. BTW 1 dag (incl. studiemateriaal, koffie/thee en lunch)
Ook mogelijk incompany (over de prijs moeten we nog even nadenken!)

Heb je vragen?

Neem contact met ons op;
Mail: info@professionals-qlub.nl
Bel: 023 30 33 684

Deze training is tot stand gekomen in samenwerking met: