Powersessies organisatiebrede dienstverlening (vak)afdelingen

Powersessies organisatiebrede dienstverlening (vak)afdelingen

Als leidinggevenden van de organisatie het belang gezamenlijk onderschrijven van een goed werkende klantgerichte dienstverlening, is het raadzaam verder af te dalen in de organisatie. Iedere afdeling dient zich bewust te zijn van de eigen rol binnen de dienstverlening van de organisatie en bij het telefonisch servicekanaal in het bijzonder. Aan de (sub-) top bestaat consensus over de weg die moet worden ingeslagen en de visie vormt de basis voor het verdere communicatietraject. Het gaat om bewustwording in denken en handelen afgezet tegen het tot nu toe gangbare individuele gedrag.

Tijdens deze sessies staan we stil bij de volgende onderwerpen:

Doel

Het doel van deze pokersessies is om meer bewustwording te creëren voor interne dienstverlening en voor bereikbaarheid bij afdelingen.

Duur

Deze training duurt 1 tot 2 dagdelen

Voor wie?

Deze training is geschikt voor iedereen die onderdeel uitmaakt van een team/organisatie.

Werkwijze

De sessies zijn uitermate praktisch ingericht en worden geïllustreerd aan de hand van videomateriaal waarin ‘good’ en ‘bad practices’ worden getoond. Als een rode draad loopt door de sessies heen: passie voor en plezier in het werk. Er zal voor iedereen in de komende jaren wel veel veranderen, maar dat moet vooral als een positieve ontwikkeling worden gezien.

De sessies worden voorafgegaan door een uitgebreide intake. Hierbij zullen wij input ophalen vanuit gesprekken met sleutelfunctionarissen en vanuit diverse stukken zoals het dienstverleningsconcept, kwaliteitshandvest, protocollen, etc.

Studiemateriaal

Verstrekt tijdens training

Resultaat Powersessies organisatiebrede dienstverlening (vak)afdelingen

Na afloop van de sessies is er meer bewustzijn gecreëerd in denken en handelen afgezet tegen het tot nu toe gangbare individuele gedrag.
Wij leveren een beknopte rapportage waarin de afspraken die zijn gemaakt worden vastgelegd. Tevens worden daarin ook onze bevindingen met aanbevelingen opgenomen. Een extra mogelijkheid die wat dieper inzicht kan geven is vooraf een (digitale) cultuuranalyse te doen of mystery shopping onderzoek met de Service Scan.

Data

Op aanvraag

Prijs

Op aanvraag

Vragen over Powersessies organisatiebrede dienstverlening (vak)afdelingen?

Neem contact met ons op;
Mail: info@professionals-qlub.nl
Bel: 023 30 33 684