Hoe zorg je ervoor dat je met elkaar het gewenste niveau bereikt en dat ook behoudt? Aan de hand van de servicenormen en de kwaliteitsregels die gelden in de organisatie, luister je met elkaar naar vooraf opgenomen gesprekken. Daar leer je veel van.
Je kennis en vaardigheden worden opgefrist en je doorziet snel wat nog voor verbetering vatbaar is. Je leert klantgericht te denken, communicatief vaardig te zijn, probleemoplossend te handelen en je flexibel op te stellen tegenover de klant en anderen in jouw team. Op deze manier werken we aan je persoonlijke ontwikkeling als dienstverlener, vergroten we je mensenkennis, en zul je uiteindelijk beter op de klant en je collega’s ingespeeld zijn.
Deze training duurt 1-2 dagdelen
Deze training is bedoeld voor iedereen die in een team werkt en graag beter wilt leren samenwerken
We baseren deze training op de praktijk. We werken met de eigen praktijkervaringen en realistische casussen. Luisteren naar jezelf en naar gesprekken van collega’s maken je bewust van de sterke en zwakke punten.
Verstrekt tijdens training
Aan het einde van deze training;
Op aanvraag
Op aanvraag
Neem contact met ons op;
Mail: info@professionals-qlub.nl
Bel: 023 30 33 684