Klantgericht werken voor het KCC

op aanvraag alle niveaus 1 dag op aanvraag

Klantgericht werken voor het KCC

Deze training focust op de wijze waarop de medewerkers van de informatiebalie en telefonische dienstverlening invulling geven aan hun taak. Wat verwacht de klant? Wat verwacht de organisatie? Hoe werk je samen met collega’s in de backoffice (het halen en brengen van informatie)? Hoe vertaal je de servicenormen van de organisatie naar je dagelijkse werk als dienstverlener?

Tijdens deze training worden de volgende onderwerpen behandeld:

Doel

Tijdens deze training leer je de geheimen van excellente dienstverlening. Je leert klantgericht te denken, communicatief vaardig te zijn, probleemoplossend te handelen en je flexibel op te stellen tegenover de klant en anderen in jouw team. Op deze manier werken we aan je persoonlijke ontwikkeling als dienstverlener, vergroten we je mensenkennis, en zul je uiteindelijk beter op de klant en je collega’s ingespeeld zijn.

Duur

Deze training duurt 1 dag

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor alle KCC medewerkers

Werkwijze

In praktische opdrachten oefent men met verschillende communicatiestijlen en het inschatten van de belangrijkste verwachtingen van de klant. De deelnemers krijgen directe feedback en stellen op basis daarvan een lijst met persoonlijke aandacht- en ontwikkelpunten op.

Studiemateriaal

Verstrekt tijdens cursus

Resultaat Klantgericht werken voor het KCC

Data

Op aanvraag

Prijs

Op aanvraag

Vragen over de Klantgericht werken voor het KCC?

Neem contact met ons op;
Mail: info@professionals-qlub.nl
Bel: 023 30 33 684