• Cultuursensitief werken

    Ieder mens heeft een unieke persoonlijkheid en eigen culturele normen en waarden.  Hoe ga je om met cultuurverschillen binnen jouw organisatie? Wat werkt voor de een wel en voor de ander niet? lees verder
    op aanvraag alle niveaus dagdeel op aanvraag
  • Klantgericht werken voor het KCC

    Deze training focust op de wijze waarop de medewerkers van de informatiebalie en telefonische dienstverlening invulling geven aan hun taak. Wat verwacht de klant? Wat verwacht de organisatie? Hoe werk je samen met collega’s in de backoffice (het halen en brengen van informatie)? Hoe vertaal je de servicenormen van de organisatie naar je dagelijkse werk als dienstverlener? lees verder
    op aanvraag alle niveaus 1 dag op aanvraag
  • Motiverende Gespreksvoering

    Tijdens deze training leer je hoe motivatie en gedragsverandering werkt en hoe je met Motiverende Gespreksvoering de eigen motivatie van je klant naar boven haalt en versterkt. lees verder
    op aanvraag online / op locatie alle niveaus 3 dagen op aanvraag
  • Receptiemedewerker en gastvrouw/heer

    Hoe vervul je deze spilfunctie op een gastvrije wijze? lees verder
    op aanvraag alle niveaus 1 dag op aanvraag
  • Stress sensitief werken in het sociaal domein

    De training gebruikt de nieuwste inzichten uit de hersenwetenschappen over de impact van chronische stress en leert wat wel effectief is in de begeleiding en gespreksvoering. lees verder
    op aanvraag online / op locatie alle niveaus 1 - 3 dagen op aanvraag

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!