-
Cultuursensitief werken
Ieder mens heeft een unieke persoonlijkheid en eigen culturele normen en waarden. Hoe ga je om met cultuurverschillen binnen jouw organisatie? Wat werkt voor de een wel en voor de ander niet? lees verderop aanvraag alle niveaus dagdeel op aanvraagKlantgericht werken voor het KCC
Deze training focust op de wijze waarop de medewerkers van de informatiebalie en telefonische dienstverlening invulling geven aan hun taak. Wat verwacht de klant? Wat verwacht de organisatie? Hoe werk je samen met collega’s in de backoffice (het halen en brengen van informatie)? Hoe vertaal je de servicenormen van de organisatie naar je dagelijkse werk als dienstverlener? lees verderop aanvraag alle niveaus 1 dag op aanvraagMotiverende Gespreksvoering
Tijdens deze training leer je hoe motivatie en gedragsverandering werkt en hoe je met Motiverende Gespreksvoering de eigen motivatie van je klant naar boven haalt en versterkt. lees verderop aanvraag online / op locatie alle niveaus 3 dagen op aanvraagReceptiemedewerker en gastvrouw/heer
Hoe vervul je deze spilfunctie op een gastvrije wijze? lees verderop aanvraag alle niveaus 1 dag op aanvraagStress sensitief werken in het sociaal domein
De training gebruikt de nieuwste inzichten uit de hersenwetenschappen over de impact van chronische stress en leert wat wel effectief is in de begeleiding en gespreksvoering. lees verderop aanvraag online / op locatie alle niveaus 1 - 3 dagen op aanvraagSchrijf je in voor onze nieuwsbrief!
Professionals Q’lub
Zadelmakerstraat 22C
1991 JE Velserbroek
-
Cultuursensitief werken
Ieder mens heeft een unieke persoonlijkheid en eigen culturele normen en waarden. Hoe ga je om met cultuurverschillen binnen jouw organisatie? Wat werkt voor de een wel en voor de ander niet? lees verder