Creëer meer bewustwording voor interne dienstverlening en bereikbaarheid bij leidinggevenden.
Om als totale overheids organisatie klantgericht te zijn, moeten we op één lijn zitten en samenwerken aan één doel. De cultuur van de organisatie moet echt doordrenkt zijn van het begrip klant. Met de klantgerichtheid in het KCC zit het in het algemeen wel snor. Maar dat kan niet altijd worden gezegd voor de overige afdelingen. Er dient vaak meer bewustwording te worden gecreëerd bij het management van de ambtelijke organisatie met betrekking tot de huidige en toekomstige dienstverlening en het daarvoor noodzakelijke klantgericht handelen.
Tijdens deze training komen de volgende onderwerpen aan bod:
Bewustwording, inzicht en praktische handvatten bij het management van de ambtelijke organisatie met betrekking tot de huidige en toekomstige dienstverlening en het daarvoor noodzakelijke klantgericht handelen zijn de uitkomsten van de sessie(s).
Deze training duurt 1 – 2 dagdelen
De teamsessies worden ingericht op basis van maatwerk en zijn bedoeld voor mensen in het management van verschillende disciplines.
Novostar verzorgt een vooral praktische powersessie voor het management van de verschillende disciplines. Bij deze sessie maken we het belang van een goed functionerend KCC inzichtelijk bij alle leden van de directie, het management en de teamleiders van de verschillende vakafdelingen.
Verstrekt tijdens cursus
Het gezamenlijk onderschrijven van het belang van een goede telefonische, fysieke en online bereikbaarheid is een cruciale voorwaarde voor het bereiken van de geschetste visie en ambitie van de overheid op weg naar 2025.
Op aanvraag
Op aanvraag
Neem contact met ons op;
Mail: info@professionals-qlub.nl
Bel: 023 30 33 684