Tijdens deze training leer je hoe motivatie en gedragsverandering werkt en hoe je met Motiverende Gespreksvoering de eigen motivatie van je klant naar boven haalt en versterkt.
Motiverende Gespreksvoering heeft, naast de resultaten bij de klant, ook een groot effect op degene die het toepast. Mensen die Motiverende Gespreksvoering beheersen, zijn minder bang voor weerstand en ander lastig gedrag, omdat ze weten hoe ze hierop kunnen reageren. Ze werken minder hard en kunnen hun eigen communicatie beter afstemmen op de mensen die ze begeleiden. Dit leidt tot betere werkrelaties en meer arbeidsvreugde.
In de training ga je praktisch aan de slag met:
Door een juiste manier om te communiceren te kiezen leer je de sleutel tot verandering ‘omdraaien’. De ander zal dan meer openstaan voor jouw expertise en zelf de juiste keuzes maken. Zo vergroot je de zelfwerkzaamheid en betrokkenheid van je klanten.
3 dagen
Verstrekt tijdens training
Op aanvraag (meer info via info@professionals-qlub.nl)
Incompany mogelijk op aanvraag
Meer info via info@professionals-qlub.nl
Neem contact met ons op;
Mail: info@professionals-qlub.nl
Bel: 023 30 33 684