• Interventie bij incidenten

    Soms is er bijstand van collega’s nodig, omdat het niet lukt om de situatie te de-escaleren of de veiligheid in het gedrang komt. Het optreden van deze collega’s kan bepalend zijn voor de afloop van het incident. lees verder
    op aanvraag online / op locatie alle niveaus dagdeel / 1 dag 279,- / 469,-
  • Opvang en nazorg

    Een incident is niet altijd klaar na afloop van het incident, omdat de gevolgen ervan voor de betrokken medewerker door kunnen werken. lees verder
    op aanvraag online / op locatie alle niveaus 1 dag 399,-
  • Protocol en teamafspraken (Agressiewijzer)

    Één team, één taal en één lijn lees verder
    op aanvraag online / op locatie alle niveaus 1 dag 399,-
  • Veilig op huisbezoek

    Professionals die huis- of locatiebezoeken afleggen komen vaak alleen op het terrein van de klant. Het risico is groter, omdat er op dat moment vaak geen directe ondersteuning van een collega is. Gelukkig telt een getrainde medewerker voor twee! lees verder
    op aanvraag online / op locatie alle niveaus dagdeel / 1 dag 229,- / 399,-
  • VR Omgaan met Emotie en Agressie – Dagdeel training

    Iedere professional met direct klantcontact heeft weleens te maken met lastig gedrag van een klant. Het doel is om de situatie te de-escaleren, maar hoe doe je dat? lees verder
    op aanvraag op locatie alle niveaus 1 dagdeel 1.750,-
  • VR Omgaan met Emotie en Agressie – Dagtraining

    Iedere professional met direct klantcontact heeft weleens te maken met lastig gedrag van een klant. Het doel is om de situatie te de-escaleren, maar hoe doe je dat? lees verder
    alle niveaus 1 dag 399,- / 3.250,-

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!