-
Interventie bij incidenten
Soms is er bijstand van collega’s nodig, omdat het niet lukt om de situatie te de-escaleren of de veiligheid in het gedrang komt. Het optreden van deze collega’s kan bepalend zijn voor de afloop van het incident. lees verderop aanvraag online / op locatie alle niveaus dagdeel / 1 dag 279,- / 469,-Opvang en nazorg
Een incident is niet altijd klaar na afloop van het incident, omdat de gevolgen ervan voor de betrokken medewerker door kunnen werken. lees verderop aanvraag online / op locatie alle niveaus 1 dag 399,-Protocol en teamafspraken (Agressiewijzer)
Één team, één taal en één lijn lees verderop aanvraag online / op locatie alle niveaus 1 dag 399,-Veilig op huisbezoek
Professionals die huis- of locatiebezoeken afleggen komen vaak alleen op het terrein van de klant. Het risico is groter, omdat er op dat moment vaak geen directe ondersteuning van een collega is. Gelukkig telt een getrainde medewerker voor twee! lees verderop aanvraag online / op locatie alle niveaus dagdeel / 1 dag 229,- / 399,-VR Omgaan met Emotie en Agressie – Dagdeel training
Iedere professional met direct klantcontact heeft weleens te maken met lastig gedrag van een klant. Het doel is om de situatie te de-escaleren, maar hoe doe je dat? lees verderop aanvraag op locatie alle niveaus 1 dagdeel 1.750,-VR Omgaan met Emotie en Agressie – Dagtraining
Iedere professional met direct klantcontact heeft weleens te maken met lastig gedrag van een klant. Het doel is om de situatie te de-escaleren, maar hoe doe je dat? lees verderalle niveaus 1 dag 399,- / 3.250,-Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!
Professionals Q’lub
Zadelmakerstraat 22C
1991 JE Velserbroek
-
Interventie bij incidenten
Soms is er bijstand van collega’s nodig, omdat het niet lukt om de situatie te de-escaleren of de veiligheid in het gedrang komt. Het optreden van deze collega’s kan bepalend zijn voor de afloop van het incident. lees verder